.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش ناطق نوری به اغتشاشات 25 بهمن

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری تاکید کرد: اقدام عده ای در ایجاد فتنه و تخریب در روز 25 بهمن غیرقانونی ، غیرشرعی و شرم آور بوده و به شدت محکوم است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای ناطق نوری در مصاحبه ای تلویزیونی افزود: قوه قضائیه باید براساس قانون و عدالت اسلامی با مسببان این حادثه شرم آور و ضد انقلابی برخورد قاطع کند.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: اقدام نابخردانه برخی افرادی که روزی کنار ملت و کنار خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران بودند و امروز متاسفانه مقابل ملت و نظام الهی قرار گرفته اند واقعا مایه تاسف و تاثر است.

وی اضافه کرد: این عناصر اگر کمترین هوش سیاسی و غیرت ملی داشتند همه را به راهپیمایی در روز 22 بهمن که روز ملی ماست دعوت می کردند زیرا این روز ،روز ایران و ملت است و همه باید با حضور در جمع چندین میلیونی ملت ضمن دفاع از آرمان های انقلاب، استقلال کشور و آرمان های امام (ره) ، از مردم و قیام ملت مصر هم حمایت می کردند .

ناطق نوری گفت: این عده متاسفانه در حساس ترین شرایط منطقه خاورمیانه ، روز 25 بهمن دست به کاری ضدانقلابی زدند و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان اسلام و انقلاب فراهم کردند اما دشمنان بدانند که ملت ما مثل 32 سال اخیر پای انقلاب ، اسلام ، ارمانهای امام ، رهبری و ولایت فقیه ایستاده است و همگان سخن امام را فراموش نمی کنند که می گفت اگر می خواهید کشورتان اسیب نبیند دست از ولایت فقیه برندارید .

وی افزود: دشمنان اسلام و امام خیلی مترصد بوده اند و هستند که انقلاب و حضور چند میلیونی ملت ما را در 22 بهمن تحت الشعاع قرار دهند و متاسفانه فریب خورده های داخلی ما هم فریب خورده اند و با شبیه سازی های واقعا احمقانه و خبیثانه انها همراه شدند.

ناطق نوری درباره نقش مردم اضافه کرد: مردم خیلی جلوتر از ماها هستند و به مسئولان کشور پیام خوبی می دهند آنها نشان می دهند وقتی بحث منافع ملی وآرمان های انقلاب است اختلاف سلیقه ها را باید کنار گذاشت و متحد در صحنه حضور پیدا کرد که این امر ، واقعا جلوتر از مسئولان بودن است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1389
خدا یا تو را شکر یکی سر بر اورده با زبان بی زبان چندین ساله خود مردما را جلوتر از مسئولین دید امید واریم تمام مسئولین نظام ما به این فکر باشند که خرشان از پل گذشته به این فکر باشید مردم ما مثل کله گوسفند نیستند که هر جای دلشان بخواهد به ان جا هدایت کنند نه این مسئولین هستند مثل کبک سر رازیر برف گذاشته بی ان که خدا روز قیامت را در نظر بگیرند هر چه دلشان می خواهد می گو یند وبه قلم می اورند خدا ی بزرگ هدایتشان کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.